Nowe statystyki – potrzeby szkoleniowe pracowników

Jedna z naszych konsultantek  okresowo sporządza podsumowanie przekazywanych do naszej firmy zapytań od pracodawców pytających o kursy i treningi.  Wymyślilismy że będziemy go w tym miejscu ujawniać, gdyż mnóstwo ludzi zwraca się do nas z pytaniami, jakie zagadnienia są najmocniej pożądane i jakie tendencje obowiązują na rynku konsultingowym.
Nasza firma prowadzi tylko szkolenia związane z rozwojem osobistym, a więc krótko mówiąc tematy typowo biznesowe.
Podsumowanie uwzględnia poniższe tematy o jakie  klienci pytali w mijającym miesiącu:
Treningi z zarządzania trudnymi przedsięwzięciami i zadaniami – poziom zaawansowany.
Przywództwo sytuacyjne
Budowanie motywującej atmosfery pracy
Zarządzanie przez cele
Cele długofalowe i efektywność operacyjna
Asertywne negocjacje menedżerskie
Rola i zadania handlowca
Warsztaty z partnerskiej obsługi klienta
Handlowanie z słuchawką w ręku
Asertywność w stosunkach służbowych z kolegami
Zarządzanie obiegiem informacji
Kierowanie zespołem w trakcie zmian
Współpraca w grupie
Zaawansowane podejmowanie decyzji w pracy
Innowacje i optymalizacje
Rozwiązywanie konfliktów
Radzenie sobie ze stresem
Planowanie strategiczne w czasach konkurencji
Nie jest to zestawienie sztywne – czasem sprzedają się mixy tematyczne.
W grupie tematów nie-menedżerskich w tym miesiącu pierwsze miejsce zajmuje temat: sprawna praca zespołowa
Najczęstsze zapytania o warsztaty handlowe dotyczyły warsztatu:psychologia handlowania
A o co pytali menedżerowie:budowanie kultury współpracy w grupie
Tradycyjnie tematem wiodącym są także szkolenia team building
Poularne są cały czas gry symulacyjne.
Wykonujemy także inne zadania dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi. Są to:
badania motywacji pracowników
pomiar satysfakcji załogi
testy osobowościowe
badania potrzeb szkoleniowych
badania kultury organizacyjnej
projekty wdrażające systemy ocen pracowniczych
Pracodawcy ostatnio zapytywali nas o:oceny okresowe pracowników
Tyle na teraz. Nowe dane już wkrótce.
Statystyka na podstawie 23 zapytań otrzymanych od klientów.

WIĘCEJ INFORMACJI O NASZYCH TEKSTACH

Nasze interpersonalne kursy z obszaru zarządzania, humanistycznego przywództwa, zrównoważonego motywowania a także negocjacji nastawionych na relacje są rekomendowane w wielu portalach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>